Tot voor kort had je nog toegang tot je account, maar als je probeert in te loggen zie je ineens 'geen toegang'. Wanneer je deze melding ziet, kan dat een aantal redenen hebben:
1. Je hebt een rode kaart ontvangen en bent geschorst van het platform
Als het goed is ben je als staffer op de hoogte van het annuleringsbeleid en de algemene huisregels. Hier staat onder andere hoe jij je netjes kan af- en ziekmelden voor een dienst. Meld je je niet volgens de regels af of ziek, dan beschouwen we dat als een no-show.
In de regel geldt dat je je uiterlijk 10 uur voor aanvang van je dienst ziekmeldt via de knop 'ik kan niet werken' in de app.
Daarnaast is het belangrijk om direct contact met ons op te nemen als je om welke reden dan ook niet in staat bent om (op tijd) naar je dienst te komen. We denken graag met je mee en helpen je zoeken naar een geschikte oplossing.
Is het de eerste keer dat je de regels overtreedt en heb je meer dan 5 diensten gewerkt? Dan ontvang je een gele kaart. Je bent geblokkeerd bij de opdrachtgever, maar kan je nog wel voor andere diensten aanmelden. Is dit de tweede keer (of de eerste keer binnen je eerste vijf diensten)? Dan zijn we genoodzaakt om je permanent te blokkeren van het platform.
2. Je hebt je in een periode van 90 dagen 2 of meerdere keren ziekgemeld
Heb je je twee of meerdere keren ziekgemeld binnen een periode van 90 dagen? Dan hebben we uit voorzorg je account (tijdelijk) geblokkeerd zodat je goed kunt herstellen. Meer informatie vind je hier:
Ziekmelden: alles wat je moet weten.
3. Je hebt in het verleden vrijwillig ontslag ingediend of bent een lange tijd niet actief geweest
Als je een tijd geleden via het platform hebt gewerkt, kan het zijn dat je account door inactiviteit is gedeactiveerd. Het kan ook zijn dat je zelf vrijwillig ontslag hebt ingediend. Wil je je account weer activeren? Stuur dan een e-mail naar info@staffyou.nl met de volgende gegevens:
- Je naam en adres
- Je contactgegevens
- Je bankrekeningnummer
- Een ingevuld loonheffingsformulier. Deze kun je downloaden van de website van de Belastingdienst.
4. Je bent ingelogd met een oud (dubbel) account
Je mag maar 1 account bij ons hebben. Een account dat dubbel is aangemaakt zullen wij blokkeren.
Weet je je inloggegevens van je huidige account niet meer? Neem dan contact met ons op.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.