Vervelend dat je je salaris nog niet hebt ontvangen. Geen zorgen, er hoeft niets aan de hand te zijn. Controleer eerst de onderstaande zaken.
De betalingstermijn is nog niet aangebroken
Wij betalen je uren altijd achteraf uit. Lees de volgende artikelen over wanneer je wordt uitbetaald:
Wanneer word ik uitbetaald? (uitzendkracht)
Wanneer word ik uitbetaald? (freelancer)
Controleer de status van je uren
Rechtsonder in de app bij het kopje ‘Financieel’ kun je je gewerkte diensten zien. Na je dienst declareer je altijd je gewerkte uren. De opdrachtgever heeft tot en met de eerstvolgende donderdag na je dienst de tijd om deze goed te keuren en/of te wijzigen. Is deze deadline al voorbij en zijn je uren nog steeds niet goedgekeurd? Neem dan contact met ons op.
Wacht nog 1 á 2 werkdagen
Is de betalingstermijn al voorbij en staan je uren wel op ‘afgerond’? Wacht dan nog één tot twee dagen. We maken je salaris over op vrijdag. Afhankelijk van je bank, is de verwerkingstijd 1 tot 2 dagen. Banken verwerken geen betalingen in het weekend. Als je nog niets op je rekening hebt ontvangen, wacht dan nog even af tot en met dinsdag.
Controleer je rekeningnummer
De betalingstermijn is verstreken, je uren zijn al lang goedgekeurd én je hebt nog een aantal dagen gewacht, maar hebt nog steeds geen salaris ontvangen. Controleer of je rekeningnummer correct (bij ons bekend) is. Dit kun je controleren door naar je instellingen te gaan. Klopt je rekeningnummer niet? Neem dan direct contact met ons op.
Hebben alle bovenstaande tips niet geholpen en wacht je nog steeds op je salaris? Neem contact met ons op en we kijken graag met je mee.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.